Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Bunderhof - Geleen op 13 februari 2018 interview

8.5

Ik vind dat de medewerkers over het algemeen heel persoonlijk met mijn moeder en ook met de familie omgaan. Het kleinschalig wonen voldoet aan het beeld dat ik ervan had. Er wordt aan de bewoners gevraagd wat ze willen koken. Er is veel variatie in het eten. Mijn moeder wordt gestimuleerd om aan activiteiten mee te doen, maar het wordt ook gerespecteerd als ze niet wil. Het gebouw vind ik huiselijk. De huiskamer zou qua inrichting misschien wat gezelliger kunnen. Het is er ook schoon. Er wordt wel iets aan de sfeer gedaan, door met de jaargetijden mee te gaan. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen badkamer. Ik vind dat er eigenlijk personeel bij zou moeten. Dat is vooral te weinig als er calamiteiten zijn zoals iemand die stervende is. Mijn moeder had daar veel last van, omdat onlangs mijn vader is overleden.

Bent u of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Bunderhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.