Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Franciscus - Beek op 17 oktober 2017 interview

Als ik een afspraak heb, met de kinderen bijvoorbeeld, dan wordt er voor gezorgd dat ik op tijd klaar sta. De medische verzorging die ik hier krijg, heeft tot gevolg dat mijn toestand vrij stabiel is. Het personeel is prima. Ik kan goed met hen opschieten. Je moet je aanpassen, maar ik heb het hier naar mijn zin. De activiteiten die hier georganiseerd worden spreken mij over het algemeen aan. Wanneer er iets aan de hand is, dan hebben ze hier een open oor voor mij. Ik ben hier tevreden. Ik zit meestal in de huiskamer omdat ik dat gezelliger vind dan alleen op de kamer, die overigens ook prima is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Franciscus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.