Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Franciscus - Beek op 13 februari 2018 interview

8.7

Mijn moeder woont hier al best lang en ze zijn altijd goed voor mijn moeder. Ze krijgt veel aandacht van de medewerkers. Mijn moeder wordt overal bij betrokken, voor zover zij dat wil. De verpleging vind ik super, ze gaan heel lief met mijn moeder om. Ik hoor van mijn moeder nooit dat er iemand onaardig tegen haar is. De kamer van mijn moeder vind ik goed genoeg, daar zijn we tevreden over. De schoonmaak is een tijdje niet goed gegaan, dit is nu gelukkig opgelost. Wat ik jammer vind is dat de toiletten niet vervangen worden, want die zijn niet meer schoon te maken. De gangen zijn altijd versierd in een thema, zoals kerst of de seizoenen. Mocht dat nodig zijn dan kan ik bij iedereen mijn verhaal kwijt. Mijn moeder wil hier nooit meer weg want ze heeft het hier erg naar haar zin.

Bent u of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Franciscus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.