Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken worden hier goed nagekomen. Als ze bijvoorbeeld zeggen dat ze een arts zullen bellen, doen ze dat ook. Ze zijn allemaal even vriendelijk hier. Ze komen hier lachend en zingend naar binnen. Luisteren doen ze wel, maar ze hebben heel weinig tijd. Te weinig personeel. Ik ben een hele vroege vogel, daarom word ik door de nachtzusters gewassen. Dit gebeurd twee maal per week. Het word met veel aandacht gedaan, ondanks dat ze dan al heel moe aan het einde van hun dienst. Ze blijven heel vriendelijk. Ik ben heel graag op mijn ruime grote kamer. Het is er gezellig. Mijn eigen spulletjes om me heen. Hij wordt goed schoongemaakt. Ik kan buiten op mijn balkonnetje zitten. Heerlijk genieten van het zonnetje. Het eten is hier lekker. Vooral de stamppotjes zijn heerlijk. Ik zeg vaak tegen de kinderen: "Ik ben blij dat ik hier mag wonen"

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.