Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is aardig, natuurlijk zijn ze allemaal verschillend en is de een wat anders tegen je dan een andere zuster, maar in het algemeen zijn ze goed en mag ik niet mopperen. Wel merk ik dat er verzorgsters bij zijn die geen begrip voor je hebben als je een keer verdrietig bent, ik denk dat die nog niet veel praktijkervaring hebben en er nog niet mee kunnen omgaan. Ik ben nog vrij zelfstandig en doe nog veel zelf, maar ze brengen me wel op tijd de medicatie en zetten die klaar zodat ik die zelf kan pakken als het tijd is. De kamer vind ik niet zo heel groot, en de werksters maken de kamer ook niet goed schoon. Het eten is hier prima. Alleen is het niet zo heel erg gezellig in het huis, je ziet en treft maar weinig mensen hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.