Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is erg vriendelijk, daar heb ik geen klagen over, sommigen zijn zelfs heel erg vriendelijk. Ze geven me genoeg aandacht, zijn behulpzaam, al kan ik nog veel zelf. Ze komen ook goed de gemaakte afspraken na en komen me op tijd helpen bij de dagelijkse verzorging. Ze reageren ook onmiddellijk als ik ze bel om hulp. Dat geldt ook voor de medicatie en injecties die ik krijg. Gaat prima en op tijd. Daarnaast luisteren ze goed naar me, ik heb heel veel ondersteuning gekregen bij een groot verlies, daar was iedereen heel erg begripvol en meelevend. Mijn kamer vind ik goed, al is het uitzicht ietjes minder dan dat ik eerst had. Het is een grote ruime kamer, die iedere week goed wordt schoongemaakt. Het eten is zeer goed, smaakvol en meer dan voldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.