Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is goed. Behulpzaam en vriendelijk. De afspraken over de verzorging worden goed nagekomen, ze zijn meestal op tijd om me te helpen bij de verzorging. Ik ben heel goed te spreken over de medische verzorging die ik hier krijg, en de medicatie die ik krijg en de afspraken met de dokter. De informatie in huis is goed, waarbij ook de mantelzorgers goed worden ingelicht door de contactverzorgende. Ook luisteren ze naar je als je ergens mee zit, ik heb een goed contact met de meisjes en ik krijg direct reactie als dat mogelijk is. Mijn kamer is goed, groot genoeg en met een ruime douchecel. Er wordt ook regelmatig gepoetst. Het eten is goed. Ik ben blij dat ik hier ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.