Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb hier een fijne kamer, waarop ik goed uit de voeten kan. Hij is groot genoeg, en er wordt goed gepoetst, en soms doen de meisjes dan ook wel eens een klein afwasje voor me. Het eten is lekker, ook de broodmaaltijd. De verzorgsters hebben genoeg aandacht voor me en zijn altijd vriendelijk en hebben genoeg aandacht voor me. Ook bij de dagelijkse verzorging, daar houden ze bijvoorbeeld goed rekening mee dat ik 's morgens graag naar het lezen ga en dan zorgen ze dat ik op tijd klaar ben. Ook komen ze gelijk als ik ze eens keer voor hulp bel, en ook bij het naar bed brengen. Ik ben er echt heel content over, hoe verschillend ze soms ook zijn. Ook de medische behandeling vind ik goed, de assistente van de dokter komt regelmatig bij me langs en ik krijg iedere dag mijn tabletjes gebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.