Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 13 februari 2018 interview

6.7

Ik vind dat er een behoorlijk verschil zit tussen de verzorgenden. Ik vind dat de één meer betrokken is dan de ander. Wat ik niet kan accepteren is dat als mijn moeder naar het toilet moet, zij behoorlijk lang moet wachten. Ik vind dat dit eigenlijk niet hoort. Ik vind namelijk dat het menselijk aspect altijd voor moet gaan. Afspraken worden nagekomen, er gaat wel een redelijke lange tijd overheen voordat het geregeld is. Ik merk dat er te weinig aandacht is voor mijn moeder. Twee keer in de week is er gym en één keer per week is er yoga. Het eten wordt aangeleverd en is zeer gevarieerd. Het gebouw is aan renovatie toe, er zijn veel tochtende deuren en ramen. De verwarming heeft er heel lang uit gelegen, ook in de winter. De kamer van mijn moeder is comfortabel, ze heeft een eigen badkamer.

Bent u of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.