Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 24 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Soms moet ik wachten tot dat ik aan de beurt ben. Als ik bijvoorbeeld naar de w.c. ga, moet ik meestal lang wachten voordat ik geholpen wordt. Soms zo lang dat ik pijn aan mijn bips krijg. De accommodatie vind ik fijn. Het uitzicht is mooi en de kamer is groot genoeg voor mij. Een keer in de week wordt het schoongemaakt. Als ik ga wandelen kan dat in de mooie natuur. Het eten dat we krijgen zou wat beter kunnen. Soms is het koud en de bereiding kan gewoon wat beter. de medewerkers zijn soms goed, ligt eraan wie er werkt. De meisjes zijn niet meer zoals vroeger. Ze doen snel hun werk en zijn zo weer weg. Meer zijn hebben ze niet. Sommige zijn vriendelijk, andere wat minder. Als ze meer tijd hebben zouden ze denk ik wel luisteren. In de gangen hangen briefjes met informatie over de activiteiten, soms komen ze ook langs om te vragen of ik meer wil. De verzorging zou wat beter kunnen, ook dit ligt aan wie het doet. Soms is het vlug vlug en ben ik maar half gewassen en half afgedroogd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.