Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel

Heerstraat C 45 6171 HS Stein
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel - Stein op 24 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Tot nu toe heb ik nog geen last gehad van afspraken die niet door zijn gegaan. Soms loopt het wel wat uit maar over het algemeen ben ik tevreden. De kamer is goed, ik vind het een leuke kamer. Het zou wel wat groter mogen zijn. Het restaurant is goed en het eten is er prima, betere kost kan ik me niet wensen. Wel is het ongeveer altijd hetzelfde, het is altijd aardappelen, vlees en groente. Op zaterdagen krijgen we altijd iets lekkers zoals cake. Er is genoeg te doen in huis zoals kienen en gymen, er is altijd wat. Het personeel vind ik wel goed. Sommige zijn lief, andere zijn wat kort af. Maar ach, die zitten er overal tussen. Meestal als ik wat heb bel ik, als ik dan iets vraag doen ze het ook. Op de tafels in het restaurant staan bordjes met informatie over wat er te doen is die dag. Ook komen ze het me vertellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Moutheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.