Vivantes, woonzorgcentrum Olympiastaete

Olympiastaete 1 6162 ED Geleen
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Olympiastaete - Geleen op 15 september 2021

Het eerste contact is zeer positief ervaren.we werden hartelijk ontvangen door een spontaan teamlid.Bij het intake-gesprek werd alles duidelijk uitgelegd hoe alles in Olympiastaete geregeld is en konden we vragen/wensen stellen waar direct een duidelijk antwoord op volgde.Op 14 september is mijn moeder in Olympiastaete gaan wonen en wederom werden we stip op tijd hartelijk ontvangen door 2 teamleden,er stond zelfs een bloemstuk op moeder te wachten. Voor een waardering van de zorg is na de eerste dag nog weinig te zeggen maar we hebben er alle vertrouwen in.De kamer is aan de kleine kant maar alles is goed schoon en als de hartelijke ontvangst een graadmeter is dan hebben we er alle vertrouwen in dat het met de zorg ook goed komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Olympiastaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.