Waardering van Vivent Berlerode - Berlicum op 21 februari 2017

8.8

Het gaat over de opname van mijn moeder. Hierbij heb ik met meerdere functionarissen binnen het verzorgingstehuis te maken gehad. Mijn ervaring was zeer goed in het nakomen van afspraken. Vooral de medewerkers van de woning kwamen deze heel goed na. Mijn moeder is heel goed verzorgd en er was altijd warme en persoonlijke aandacht voor haar. Aan de kwaliteit van leven wordt veel aandacht besteed en deze is zeker goed aanwezig op de woning10d. Er wordt rekening gehouden met het individu en wat hij/zij nodig heeft/gewend is. Het enige minpunt was dat de deuren van de kamers op de woning niet in de leefcirkels is meegenomen. Maar ook daar werd over meegedacht. Berlerode is een prachtige accommodatie. Het systeem met de leefcirkels maakt dat het niet "gesloten" voelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Berlerode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.