Waardering van Vivent Berlerode - Berlicum op 10 december 2014

5.5

Mijn moeder van 97 jaar leed aan hartfalen. Nadat zij 's morgens niet goed was geworden werd er door de zorg geen actie ondernomen. Moeder belde ten einde raad zelf met 112 . Dit hoorde de verzorgende die toevallig langs haar kamer liep en zij nam de hoorn over om tegen 112 te zeggen dat er geen ziekenwagen nodig was. De verzorgende heeft haar hierna alleen gelaten en kwam een tijd later pas terug op haar kamer met een collega . Zij zagen toen dat moeder er erg slecht aan toe was en hebben de huisarts toen gebeld. Deze is gekomen en heeft toen met spoed de ziekenwagen gebeld. Moeder vertelde deze gebeurtenis zelf aan ons toen het weer wat beter met haar ging. De verzorgende heeft over het hele 112 gebeuren niets gerapporteerd. Doofpotbeleid ? Moeder's gezondheid is door deze gebeurtenis erg achter uit gegaan en moest hierdoor opgenomen worden in een verpleegtehuis. Hier begon de ellende opnieuw.

Bent u of werkt u voor Vivent Berlerode? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.