Waardering van Vivent Berlerode - Berlicum op 31 mei 2016 interview

8.5

Mijn vrouw woonde hier in het kleinschallig wonen. En daar was ik zeer tevreden over. Het is een open afdeling, maar voor de bewoners die niet zelfstandig naar buiten mochten, is er een electronische bewaking. De medewerkers waren naar mijn vrouw en mij toe, lief en zorgzaam. Het waren allemaal verpleegsters die graag verpleegster willen zijn. De verzorging die mijn vrouw kreeg was goed en vakkundig. Als ik vragen had, kreeg ik altijd antwoord en alles was bespreekbaar. De afspraken die ik maakte met het personeel werden nagekomen. Bijvoorbeeld: als ik zelf niet kon komen, dan brachten ze mijn vrouw naar de activiteiten van die dag. Ik werd goed op de hoogte gehouden hoe het met vrouw ging. Als het dringend was werd ik gebeld en anders kreeg ik het te horen als ik op bezoek kwam. Ieder half jaar werd het behandelplan met mij doorgenomen, en drie maanden later was er een evaluatie met de dokter en de EVV-er. De verdere informatie over bijvoorbeeld de activiteiten, kreeg ik via de e-mail.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Berlerode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.