Vivent Hof van Hintham

Vincent van Goghlaan 1 V 5246 GA Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Vivent

Waardering van Vivent Hof van Hintham - Rosmalen op 30 januari 2019

Mijn partner woont vanaf 14 juni 2018 in woongroep 7 in Hof van Hintham. Hij wordt erg goed en liefdevol verzorgd en behandeld. Hij zegt zelf ook dat hij het goed heeft. Maar hij vindt wel, dat hij te weinig te doen heeft. Over de meeste zaken zijn wij tevreden, maar we wachten nu op een andere locatie waar een beter aangepast dagprogramma voor hem is. Ik blijf het gescheiden leven en het feit dat hij op een gesloten afdeling zit moeilijk vinden, ofschoon ik weet dat het niet anders kon. Het is een totaal ander leven dan vroeger. Toch voelt de afdeling een beetje als een 2e thuis. Alle waardering voor het vele en behoorlijk zware werk van de verzorging!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vivent Hof van Hintham - Rosmalen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Short-Stay PG & crisis team woning 7

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Hof van Hintham? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.