Vivent Mariaoord, Revalidatieafdeling Heeseind

Geriatrische revalidatiezorg

Vliertwijksestraat 369 5244 NJ Rosmalen
Deze locatie is onderdeel van Vivent

Waardering van Vivent Mariaoord, Revalidatieafdeling Heeseind - Rosmalen op 12 september 2017 Interview

De medewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Als ik vragen had dan werd het uitgezocht en ze kwamen altijd met een antwoord. De gastvrouwen waren ook erg vriendelijk. Ik had verwacht dat er meer vraag gerichte zorg gegeven zou worden. Meer toegespitst op mijn problematiek. Ik vond dat de fysio te weinig op de afdeling kwam. Ik ben een keer naar de fysio toe geweest maar dat leek net een productielijn. Iedereen zit op een rijtje te wachten. Ze behandelden drie personen tegelijk. Ik moest dan een oefening doen en wachten totdat de fysio weer tijd voor mij had. Ik vind dat er meer gekeken mag worden naar de leeftijd op de groep. Het was nu niet gemengd en ik was de jongste van de groep. De accommodatie is heel oud. Het is er niet netjes en schoon. De gordijnen waren vies. Er zaten gaten in de muur. Vlekken op het plafond en vlekken op de muur waar mijn bed stond. Het was er vies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivent Mariaoord, Revalidatieafdeling Heeseind? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.