Waardering van Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande - Bussum op 22 november 2017 interview

7.3

Ik ben zeer tevreden over de medewerkers van Vivium. Ze staan voor je klaar. De gemaakte afspraken werken goed. Het pakket wat ik heb gekocht bevalt uitstekend. Mijn appartement is fijn. Jammer dat de schoonmaak tot een halfuur per week beperkt is. Ik voel geen beperkingen. Lastig vind ik dat de deur in de avond op slot gaat. Maar wij hebben allemaal een sleutel dus dat lost het dan weer op. De bedoelingen zijn hier goed, maar de organisatie is slecht en amateuristisch. Voor dat ik hier kwam wonen, was er bijvoorbeeld niet eens een plattegrond van het gebouw of mijn kamer beschikbaar. Voorheen waren dingen hier gratis. Nu moet je betalen als je aan iets wilt deelnemen in de recreatiezaal. Ook was de soep eerst inbegrepen en nu moet je er op de helft van de dagen voor bij betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.