Waardering van Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande - Bussum op 22 november 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik geef een negen voor mijn woonruimte, want ik heb hier een heerlijke ruimte. Ik kon mijn eigen spullen meenemen en ik kan ook nog lekker buiten zitten. Kortom, ik vind het een comfortabele woonruimte. En deze wordt uitstekend schoongehouden, ook daar ben ik tevreden over. De medewerkers zijn heel betrokken, ze zijn belangstellend naar de mensen toe. Als ik een probleempje heb, dan helpen ze mij en geven ook aan wanneer iets niet meer mogelijk is. Ik voel mij hier veilig en daarom draagt het bij aan de kwaliteit van mijn leven. Ik word hier goed in de gaten gehouden en er wordt snel hulp geboden als dat nodig mocht zijn. Ik zou het wonen hier daarom ook aanbevelen, ik heb dat ook al wel eens gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.