Waardering van Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande - Bussum op 22 november 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg een prima lichamelijk verzorging van de vaste medewerkers, die zetten zich daar goed voor in. Maar de flexwerkers daar ben ik minder tevreden over. Ik vind dat daar mensen tussen zitten die zich met dingen bezig houden die ze zich niet kunnen permitteren en ze zijn meer op zichzelf gericht. Het cijfer acht voor de vraag wat de verpleging betreft, is dan ook voor de vaste medewerkers bedoelt. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd, behalve door de flexwerkers. Ook al is dat geen algemene regel, want er zijn flexwerkers die wel naar behoren werken en luisteren. Alle cijfers die ik in deze waardering heb gegeven zijn gebaseerd op mijn ervaringen met de vaste medewerkers en niet op de flexwerkers. Dat ik hier woon en verzorgd wordt draagt bij aan de kwaliteit van mij leven, het geeft een soort zekerheid. Zekerheid dat ik niet lang hoef te wachten als er iets aan de hand is en dat er vrij snel hulp geboden wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie De Gooise Warande? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.