Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Godelinde - Bussum op 24 november 2017 interview

Als ik hier binnen kom, dan zijn de medewerkers heel erg vriendelijk. Ze gaan ook prettig met mijn vader om. Hij moet bijvoorbeeld geholpen worden met douchen en dan geeft hij zelf aan dat dat goed gaat. De medewerkers hebben een luisterend oor voor mij. Als ik iets aangeef, dan geven ze me advies over wat ik er mee kan doen. Mijn vader heeft nog niet zoveel zorg nodig en dat zal in de toekomst wel nodig zijn. Dat heb ik onlangs kunnen overleggen via de mail. Dat vond ik heel goed. Ik ga vaak met mijn vader wandelen of boodschapjes doen, want dat is het enige wat hij nog kan doen. Dat is zijn uitje samen met mij. Verder kan hij deel nemen aan de koffie en thee uurtjes en de maaltijden. Er wordt veel georganiseerd, maar daar kan hij niet aan mee doen. Hij heeft wel goede sociale contacten hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Godelinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.