Vivium Zorggroep, locatie Godelinde

Jozef Israëlslaan 1 1401 CM Bussum
Deze locatie is onderdeel van Vivium Zorggroep

Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Godelinde - Bussum op 3 januari 2019 Interview

De medewerkers komen altijd erg laat bij mij en dat vind ik niet fijn. De mensen die ergens naar toe moeten, bijvoorbeeld naar een dagverblijf, gaan altijd voor. Ik heb daar begrip voor, maar ik vind niet dat ze bij mij als één van de laatsten moeten komen. Dat zou naar mijn mening wat meer moeten wisselen. De omgang met de medewerkers vind ik wel goed. Ze helpen mij bij het douchen. Ik wil graag dat ze aan het eind de vloer nog even dweilen, maar dat doen ze niet altijd. Ik vind ze deskundig en dat merk ik aan de antwoorden die ze geven op mijn vragen. De alertheid vind ik afhankelijk van de medewerker. Ik krijg de zorg van verschillende medewerkers en dat vind ik niet heel prettig, omdat ik een vast gezicht prefereer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Godelinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.