Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Godelinde - Bussum op 18 mei 2018

8.5
  • Heupvervanging

Prima kort verblijf voor revalidatie na bijvoorbeeld heup/knieoperaties. Godelinde is een aanrader want het huis beschikt over speciaal ingerichte, sfeervolle logeerappartementen. De verzorging en persoonlijke aandacht van het zorgteam en iedereen die hier werken hebben positief bijgedragen aan mijn revalidatieproces. Fysiotherapeuten en huisarts houden praktijk in het huis, wat een zekerheid en meerwaarde biedt. Het huis heeft een fitnessruimte, ligt in het mooie, groene Brediuskwartier en heeft park het Mouwtje als het ware als rustige achtertuin - en is daarom ideaal om te oefenen. Dit zijn allemaal pluspunten die ik heb mogen ervaren tijdens mijn verblijf in april/mei 2018 en graag wil delen voor diegenen die op zoek zijn naar een goede plek om te kunnen revalideren. Kortom: top, dank jullie wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Godelinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.