Vivium Zorggroep, locatie Johanneshove

Eemnesserweg 42 1251 ND Laren
Deze locatie is onderdeel van Vivium Zorggroep

Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Johanneshove - Laren op 14 november 2018 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik had graag een aparte slaapkamer gehad. Mijn bed staat wel is waar apart in een soort nis, maar er is daar geen raam en het bed is vanuit de zitkamer te zien. De medewerkers zijn allemaal even aardig, vriendelijk en voorkomend. Wat ik ook vraag, ze doen het voor mij. Ook het personeel in het restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze helpen mij altijd even bij het snijden van het vlees. Ook komt iemand regelmatig mijn alarm controleren of deze nog goed werkt, er wordt dus een beetje op mij gelet. Op dit moment heb ik nog geen lichamelijke verzorging nodig, dus er echt over oordelen kan ik niet, maar ik denk dat de verzorging hier heel goed is. Ik hoor hier namelijk nooit klachten over van mijn medebewoners. Ik zou het wonen hier wel aan willen raden. Mijn vrienden vragen er ook wel eens naar. Ik vertel ze dan dat ik hier nog het idee heb dat ik nog een beetje zelfstandig ben, niet betuttelt wordt, niet in een bejaardenhuis woon en dat spreekt mij erg aan. De gedachte alleen al, dat ik hier een goede verzorging kan krijgen als het moment daar is, stelt mij gerust. Dat is de reden waarom ik hier hier ben komen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Johanneshove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.