Vivium Zorggroep, locatie Naarderheem Geriatrische Revalidatiezorg

Geriatrische revalidatiezorg

Amersfoortsestraatweg 1 1411 HB Naarden
Deze locatie is onderdeel van Vivium Zorggroep

Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Naarderheem Geriatrische Revalidatiezorg - Naarden op 21 oktober 2019

Heupvervanging

Dit was mijn eerste ervaring met een revalidatietraject in 'een inrichting'. Hoewel ik veel positieve geluiden gehoord had (en nog steeds hoor) en er ook weinig anders op zat, begon ik "positief kritisch" aan mijn verblijf. Ik kan niet anders zeggen: de ervaringen overtreffen de verwachtingen. Niet door de kwaliteit van het eten (inderdaad: zoals iedereen al zegt: goed) of de goede revalidatie fysiotherapeuten (die hebben terecht een goede naam) en de aandacht die de zorg heeft én geeft. Nee,het bijzondere van deze organisatie is de goede sfeer, de samenwerking tussen de diverse professionele groepen,de individuele benadering. Geen wij-zij denken, geen kattige of pissige opmerkingen over collega's. Wel een opbouwende sfeer en veel 'dezelfde gezichten', waardoor je je als cliënt vertrouwd voelt. En een organisatie die bewust feedback vraagt en ook toont wat ze er mee doet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Naarderheem Geriatrische Revalidatiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.