Vivium Zorggroep, locatie Oversingel

Hugo de Grootlaan 30 1381 DE Weesp
Deze locatie is onderdeel van Vivium Zorggroep

Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Oversingel - Weesp op 6 december 2018 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

De medewerkers zijn vriendelijk en beleefd. Ze hebben veel aandacht voor mij. Ze komen steeds langs om te vragen hoe het met mij gaat. De verzorging wordt uitstekend gegeven en ze houden alles goed in de gaten. Ook wordt alles genoteerd in de computer, zodat alle medewerkers op de hoogte zijn van mijn situatie. Over het algemeen is het eten goed, we hebben een goede kok hier. Afspraken die ik maak met het personeel en beloften die ze mij doen, die worden nagekomen. Al met al zou ik het wonen hier wel willen aanbevelen. De verzorging is geweldig en de locatie ook. Lekker dicht bij het centrum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Oversingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.