Waardering van Vivium Zorggroep, locatie Torenhof - Blaricum op 31 december 2017

4.8

De afspraken die met de zorg worden gemaakt worden vaak niet nagekomen. Eenvoudige zaken als helpen bij mondverzorging, controleren of het zelf `wassen` goed is gegaan, dagelijks inbrengen van hoorapparaat gaan al niet goed. dat geeft geen vertrouwen voor de verdere verzorging. En inderdaad ook daar zitten veel hiaten in afspraken en uitvoering. Zo wordt het verkeerde been gezwachteld, medicatie niet ingegeven maar neergelegd, zodat ik het later op de grond aantref of het baxterzakje van dagen daarvoor in een lade vindt. Kom ik ´s morgens om 10.00 uur zit mijn moeder nog met blote benen, blauw van de kou te wachten om opnieuw verbonden te worden. Dit is onacceptabel. Het is dweilen met de kraan open, na gesprekken, mailen enz met de zorg nauwelijks verbetering. Het is allemaal afhankelijk van wie er die dag werkt. Vandaar het lage cijfer voor medewerkers, de één verdiend een pluim, de ander mag direct ander werk zoeken. Cliënten hebben recht op constant goede verzorging en niet alleen als je zelf nog de regie hebt en kunt aangeven wat je wilt of nog kunt klagen. De locatie ligt erg mooi maar begint erg te verouderen, alles wordt een beetje opgelapt. Schoonmaak van de kamers laat te wensen over.  Dat is jammer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vivium Zorggroep, locatie Torenhof - Blaricum

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren uw negatieve ervaringen van afgelopen jaar.
Mede aan de hand van uw feedback proberen we verbeteringen door te voeren in onze zorg- en dienstverlening.
Graag gaan wij met u in gesprek of u sinds het plaatsen van uw recensie verbeteringen heeft ervaren.
Mogen wij een afspraak met u maken om van gedachten te wisselen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorggroep, locatie Torenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.