Waardering van Mijzo Buurstede - Oosterhout op 9 mei 2018 interview

De instelling waar mijn vrouw verblijft, vind ik een prima instelling. Het gebouw is gelijkvloers. Dat vind ik heel aangenaam. Bij het gebouw horen een prachtig restaurant, een lekker terras en een mooie tuin. Hier kun je een fijne wandeling maken. Dat maakt het allemaal top. Uiteraard is de zorg die mijn vrouw krijgt het belangrijkste en deze vind ik goed. Er wordt aandacht besteed aan mijn vrouw, maar ook aan mij. De communicatie vind ik uitstekend. Deze is open, je kunt eerlijk en duidelijk zijn. Dit gaat allemaal op een aangename manier. Op de afdeling van mijn vrouw kijkt men nog meer naar de situatie van de persoon. Ik vind het een hele prettige en rustige afdeling. Hierdoor krijgt mijn vrouw niet teveel prikkels.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Buurstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.