Waardering van Mijzo Buurstede - Oosterhout op 8 mei 2018 interview

8.3

De verzorgenden kijken echt naar wat mijn moeder nodig heeft. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals muziek, knutselen, een kerkdienst en gym. Mijn moeder vindt het heel leuk om met de activiteiten mee te doen. Er is een prachtige tuin waar mijn moeder veilig alleen naar buiten kan. De verzorgenden houden alles heel goed in de gaten en smeren haar ook in als ze naar buiten gaat. Dat vind ik heel prettig. Ze koken iedere dag vers in de keuken van de gezamenlijke woonkamer. Ik vind dat heel fijn. Mijn moeder wordt bijna iedere dag gedoucht. Ze mag zelf aangeven wat zij prettig vindt. Ik vind dat heel fijn. Ik heb heel goed contact met de verzorgenden. Er zijn korte lijnen. Als er wat met mijn moeder is, dan bellen zij mij meteen op. Dat geeft mij een geruststellend gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Buurstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.