Mijzo - Buurstede

Buurstede 17 4904 PX Oosterhout
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Buurstede - Oosterhout op 22 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Er is onvoldoende aandacht voor mijn vader. Ik zie nooit iemand contact met mijn vader hebben, maar mijn vader wordt hier wel goed verzorgd. Mijn vader had bijvoorbeeld pijnlijke voeten en dit werd goed gezwachteld. Hij krijgt hier ook goed te eten. Mijn vader werd in het begin niet vaak gedoucht, maar mijn vader wilde dit ook niet. De afspraken worden ook niet altijd nagekomen. De kleding van mijn vader zou elke week gewassen worden. Hij zou elke week schone kleren terug moeten krijgen, maar dit kan wel drie weken duren. Ik ontvang vervolgens een mail met de mededeling dat hij geen schone kleren meer heeft. Ik krijg daarnaast nauwelijks of geen antwoord op mijn mail. De accommodatie van mijn vader ziet er netjes en verzorgd uit. Het is er schoon en het eten is er goed. We mogen alleen niet met mijn vader in de huiskamer gaan zitten. We mogen alleen op zijn kamer of in het café gaan zitten, maar we kunnen daar dan weer geen drinken krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Buurstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.