Mijzo - Buurstede

Buurstede 17 4904 PX Oosterhout
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Buurstede - Oosterhout op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het contact is heel goed. Ik neem mijn petje voor hen af. Mijn man wordt daar goed verzorgd, daar ben ik heel tevreden mee. Ze denken ook heel erg mee, om in zijn gedachtegang mee te gaan. Daar ben ik blij mee, want dit is zijn wereldje op dit moment. Het kan gewoon niet beter. Het is allemaal laagbouw. Ze hebben een eigen kamer en elke afdeling heeft twee eigen gemeenschappelijke woonkamers. Ze hebben een omheinde tuin waar de mensen naartoe kunnen. Ze koken zelf en om beurten mogen de mensen zeggen wat ze willen eten en daar houden ze rekening mee. De mensen kunnen in het huis zelf vrij rondlopen, er zitten geen deuren voor. Alleen voor erin en eruit is er een sluis, zodat ze niet weg kunnen lopen. Ze doen verschillende activiteiten met de mensen. Ze hebben er veel vrijwilligers rondlopen. Als ik ergens mee zit, nemen ze mij even apart en nemen de tijd voor mij. Ze hebben echt heel veel aandacht voor de partners en dat is heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Buurstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.