Waardering van Mijzo Buurstede - Oosterhout op 8 mei 2018 interview

In grote lijnen worden de afspraken nagekomen. De zorg die gegeven wordt is wel een beetje afhankelijk van de persoon die op dat moment aan het werk is, maar het is wel voldoende. Mijn moeder ziet er keurig verzorgd uit, ze krijgt elke dag schone kleding aan. Er komen vrijwilligers om haar nagels te lakken, dat vind mijn moeder leuk. Ik heb een vaste contactpersoon, maar met vragen kan ik eigenlijk bij iedereen die op dat moment dienst heeft terecht. Ik word goed op de hoogte gehouden, mocht er iets met mijn moeder zijn, dan word ik gelijk gebeld. Het is hier keurig netjes en gezellig. De kamer van mijn moeder is niet heel groot, maar alles wat ze nodig heeft is aanwezig. Mijn moeder moet de badkamer delen met de buren, en dat vind ik best wel jammer. Er is een binnentuin met leuke terrasjes en daar kan gewandeld worden. Ik ben hier veel en wat ik zie, is dat er echt een tekort aan personeel is. Er wordt veel van het personeel gevraagd en ze moeten veel dingen te gelijk doen. Het zou fijn zijn als er wat personeel bij zou komen. In de nacht zijn er maar weinig medewerkers op de afdeling, als er dan iemand valt, dan moet bij meerdere incidenten de aandacht verdeeld worden. Dat vind ik geen fijne gedachte

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Buurstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.