Mijzo - De Doelen

Keiweg 52 4901 JA Oosterhout
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Doelen - Oosterhout op 10 juli 2017 Interview

De accommodatie is goed; ook de gang en de zaal zijn netjes. Ik vind mijn kamer mooi en deze ziet er gezellig uit. Er wordt goed schoongemaakt en alles is fris en netjes. De omgang met de medewerkers is goed. Ik krijg genoeg aandacht en ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Het personeel luistert goed naar mij; ik krijg goed antwoord. De kwaliteit van leven is prima en het past goed bij mij. Ik word geholpen bij alles wat ik nodig heb. De afspraken worden goed nagekomen en ik krijg alles op tijd. De verpleging is zeer goed; ik word goed verzorgd en geholpen. Het eten is prima. Er is een keuzemenu. Er zijn genoeg activiteiten om te doen. Ook ga ik wel eens mee met een uitje. Het is hier goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Doelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.