Mijzo - De Doelen

Keiweg 52 4901 JA Oosterhout
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Doelen - Oosterhout op 10 juli 2017 Interview

Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik krijg altijd goed antwoord, ook als ik een vraag heb. De accommodatie is goed, maar wel ouderwets. Mijn kamer vind ik wel wat klein. Er wordt wel goed schoongemaakt, maar ze komen niet in de hoekjes. Het eten is niet zo lekker. Er is weinig groente en het vlees is gepaneerd. De verpleging is goed en ik word goed behandeld. Ze zijn allemaal even aardig en behulpzaam. De omgang met de medewerkers is heel goed; ze zijn aardig en behulpzaam, maar soms zie ik niemand van 9.00 uur tot 16.00 uur. De afspraken worden goed nagekomen. Soms hebben ze wel wat weinig tijd, want er is weinig personeel. De kwaliteit van leven is prima en past goed bij mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Doelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.