Waardering van Mijzo Dongepark - Dongen op 8 mei 2018 interview

6.3

Bij de afdeling waar mijn moeder verblijft, zijn er vier huiskamers met een centrale binnenplaats. Ik denk dat ze met deze ruimte meer kunnen doen, want deze wordt volgens mij nauwelijks gebruikt. Ze kunnen er bijvoorbeeld een ontmoetingsplek van maken. Ik zou het ook mooi vinden als er een mooie tuin bij het gebouw zou zitten, maar ik weet niet welke grond er precies bij de instelling hoort. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar ik zou het fijn vinden als dat nog wat meer zou worden. Ik denk dan aan activiteiten, zoals bijvoorbeeld muziek- of bewegingsactiviteiten. Dit zou wel de kwaliteit van leven voor mijn moeder verhogen. De laatste tijd zijn er nogal wat wisselingen geweest bij het personeel. Ik hoop dat met de verbeteringen die er gedaan zijn, het wat rustiger wordt. De overdracht loopt niet altijd goed. Als er een invaller is, kunnen ze niet alle dossiers doornemen. Daar speelt de tijdsdruk ook een factor bij. Er is een plan ter verbetering. Ik hoop dat de doelen behaald worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.