Mijzo - Dongepark

Dongepark 1 5102 DB Dongen
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Dongepark - Dongen op 28 september 2017 Interview

Ik ben heel erg tevreden over de verpleging. Ze werken heel hard. Ze behandelen mijn vader met respect en ze zijn heel lief voor hem. Ze hebben veel geduld met hem. De manier waarop ze tegen hem praten en hem laten lachen is echt goed. Ze dansen met hem en ze praten heel veel met hem. Mijn vader is een tijdje heel erg ziek geweest en toen hebben ze hem echt goed verpleegd. Ze hebben toen veel zorg verleend en aandacht aan hem gegeven. Ze houden mij op de hoogte via de mail of ze bellen. Als ik vragen heb over bepaalde dingen dan leggen ze het uit. Ze nemen de tijd voor mij als ik wat bespreken wil. Het is een mooi gebouw, veel licht en het is ruim. Mijn vader heeft een ruime kamer. Ik vind de receptioniste heel vriendelijk. Er zijn mogelijkheden om wat met mijn vader te drinken in de ontmoetingsruimte. Er ligt een mooi park omheen, wat goed onderhouden wordt. Bij mijn vader op de afdeling is een binnentuin met een volière en mijn vader kan daar buiten zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.