Waardering van Mijzo Dongepark - Dongen op 7 mei 2018 interview

7.0

Ik kan met de vaste medewerkers prima overweg en zij verzorgen mijn nicht goed, Wij werken heel goed samen. Ik zet mijn vraagtekens bij de zorg als het over de inval krachten gaat. Ik heb dan het idee dat er niet goed gecommuniceerd wordt en er dingen niet goed doorgegeven worden. Ik merk ook dat het de bewoners onrustig maakt. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn nicht om, maar ik merk dat er te weinig tijd is voor de echte aandacht. Ik vind dat er op de afdeling voor dementerenden te weinig gedaan wordt met de bewoners. Voor deze bewoners zijn er geen activiteiten en dat vind ik erg jammer. Ik kan iedereen aanspreken met mijn vragen, dat gaat goed. Ik vind het een mooi gebouw, de omgeving vind ik prachtig. Mijn nicht heeft een woon/slaap kamer die redelijk goed wordt onderhouden. De badkamer is gezamenlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.