Waardering van Mijzo Dongepark - Dongen op 9 mei 2018 interview

7.5

Ik vind het een punt dat er te weinig medewerkers zijn. Af en toe vind ik dat de zorg te wensen over laat. Ik vind dat mijn moeder er niet altijd netjes uit ziet. Ik heb het idee dat er niets met haar haren worden gedaan. Ik vind dat ze met bepaalde zaken meer iets mogen doen, zodat ze er beter verzorgd uitziet. De medewerkers hebben door hoe mijn moeder in elkaar steekt en ze gaan heel open met haar om. Mijn moeder houdt wel van grapjes en daar weten de medewerkers goed mee om te gaan. Ik vind dat de medewerkers hun best doen, maar ik vind dat de middelen ontbreken om aan de behoeften van mijn moeder te voldoen. Ik heb nu kunnen regelen dat ze hier naar een kapster en een schoonheidsspecialiste kan gaan. En ik heb een pedicure voor haar geregeld. Als ik iets heb, hoef ik maar te mailen en dan krijg ik antwoord. Verder vind ik de omgeving prachtig. De locatie is aan de rand van het centrum. Een rustige omgeving met veel groen eromheen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.