Waardering van Volckaert Dongepark - Dongen op 20 juli 2017 interview

7.2
  • Dementie

Mijn ervaring is dat mevrouw heel goed verzorgd wordt in deze accommodatie. Ik constateer wel eens dat de nagels van mevrouw te lang zijn of rouwrandjes hebben. Als ik daar iets over zeg, wordt er direct actie op ondernomen. Mevrouw is een gecompliceerde cliënt. Ze beseft niet dat haar man overleden is en dat uit zich in agressiviteit. In overleg met de medewerkers is de medicatie van mevrouw aangepast. Deze medicatie werkt inmiddels goed. Daar is door de medewerkers veel met mij over gecommuniceerd, om tot een goed resultaat te komen. De dames van de activiteiten begeleiding bieden veel aan zoals bloemschikken of muziek maken. Nieuwe medewerkers weten niet altijd waar het wasgoed naar toe moet. Ik heb dat aangegeven en daar is meteen op gereageerd. In het verleden was de afdeling, wat hygiëne betreft, niet op orde. Na een opmerking van mijn kant is er een schoonmaakbedrijf in gekomen. Die hebben alles goed schoongemaakt. De kamer van mevrouw is eenvoudig. Mevrouw moet de badkamer delen met andere mensen. Er is een grote binnentuin die schitterend is. In de binnentuin is een dierenparkje en een groot vogelverblijf. Ik ben heel tevreden over deze accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Volckaert Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.