Waardering van Volckaert Dongepark - Dongen op 20 juli 2017 interview

6.2

Mijn vader kan nog vrij veel zelf. Wij hebben pas een zorggesprek gehad met de verzorgenden. Wij hebben bepaalde punten besproken, maar helaas worden ze niet altijd nagekomen. Ik vind dat de verzorgenden goed hun best doen. Naar mijn mening is er te weinig aandacht voor de bewoners, doordat de verzorgenden teveel papierwerk moeten doen. De verzorgenden geven mijn vader af en toe persoonlijke aandacht, door even een praatje te maken. Op de afdeling ruik je soms een urinegeur. Een tijdje geleden vond ik het prettig dat ze het verdoezelde met een zoete geur. Ik zou het fijn vinden, als ze dat middel vaker zouden gebruiken. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals bingo, muziek en leuke uitjes. Dat vind ik super. Het zou fijn zijn als ze mijn vader meer zouden stimuleren om mee te doen aan de activiteiten. Mijn vader vindt het namelijk wel leuk, als hij er eenmaal is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Volckaert Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.