Waardering van Volckaert Dongepark - Dongen op 11 maart 2019

3.0

Vorig jaar maart is de oom vam mijn man op Zonnebloemhof komen wonen. Omdat hij geen kinderen heeft, ben ik zijn contactpersoon. Vanaf het begin loopt de communicatie erg stroef. Zoco die vertrekt en vervolgens per toeval erachter komen wie mijn nieuwe aanspreekpunt was( werd afgedaan met een internet storing, want de mail was wel verstuurd werd er gezegd). Er word in mijn optiek erg langs elkaar heen gewerkt. Op mails wordt niet gereageerd, met tips en opmerkingen weinig gedaan. Wanneer ik bijv. een klacht heb over de was (regelmatig staan er nachthemden op de rekening van de wasserij) word er gezegd dat er op gelet gaat worden, maar vervolgens veranderd er niets. De afdeling oogt erg somber en bedompt. Personeel is soms moeilijk te vinden op de afdeling/woonkamer en als ze er zijn dan zijn ze voornamelijk met elkaar bezig en niet met de bewoners. Helaas wat ons betreft weinig positiefs te melden momenteel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Volckaert Dongepark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.