Waardering van Volckaert Oosterheem - Oosterhout op 14 juli 2017 interview

7.8

De omgang met de medewerkers is prima. Ze gaan goed met mij en en zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De verpleging is goed. Ik krijg veel medicatie en daar zorgen ze goed voor. Ook word ik geholpen met douchen. Ik heb veel zorg nodig. De afspraken worden goed nagekomen en ik wordt op tijd geholpen. Ook als ik bel, dan komen ze direct. Daar sta ik trouwens wel op, want dan is het echt nodig. De accommodatie is goed. Ik kom regelmatig beneden. Ik kook graag en dat kunnen we beneden doen. Er zijn ook veel activiteiten hier in het huis. Mijn kamer is mooi, behalve de badkamer. Die had wel wat groter gemogen. De huishoudelijke hulp is heel goed en er wordt goed schoongemaakt. Er wordt goed naar mij geluisterd. De kwaliteit van leven is prima en past goed bij mij. Ik heb het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Volckaert Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.