Waardering van Vredewold Wonen - Leek op 16 oktober 2020 interview

7.3

Ik kan zeggen dat ik enorm tevreden ben over de zorg die mijn tante ontvangt. De medewerkers doen hun uiterste best om mijn tante het naar haar zin te maken, wat niet altijd meevalt aangezien zij dementerend is. Ik ben dan ook erg blij met de behandeling en verzorging die zij ontvangt. Daarnaast bevalt de accommodatie haar erg goed, aangezien mijn tante haar hobby mag uitoefenen, het luisteren naar veel muziek. Hetgeen ik zou verbeteren is het feit dat de informatie over de situatie van bewoners via de mail wordt toegespeeld. Nu heb ik geen computer, waardoor het personeel mij zo nu en dan belt. Ik zou wel vaker op de hoogte gebracht willen worden van de situatie van mijn tante, als dat mogelijk zou zijn. Verder heb ik absoluut niks te klagen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vredewold Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.