Waardering van Vredewold Wonen - Leek op 16 oktober 2020 interview

7.0

Ik merk dat de medewerkers te weinig tijd hebben. De medewerker zelf kan daar denk ik niet veel aan doen. Ik vind de medewerkers altijd heel vriendelijk. Ik maak ook altijd een praatje. Mijn vader ziet en hoort slecht en zou er wel eens vaker op uit willen. Daar is dan geen tijd voor. Mijn vader rekent er op maar vaak komt dit er niet meer van. Er is dus te weinig tijd. Alleen de hoognodige dingen gebeuren, maar op sociaal vlak mist er dus wat. Mijn vader vindt het eten een rommeltje. Soms wordt het vergeten en de tijden verschillen ook vaak wanneer het eten wordt gebracht. Het eten wat ze krijgen is goed. Ik vind dat het in het gebouw muf ruikt. Ook op de kamer wordt het niet goed schoon gemaakt terwijl hier wel mensen voor aan het werk zijn. Je ziet het en ruikt het en dit is niet de bedoeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vredewold Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.