Vredewold Wonen

Pulvertorenstraat 1 9351 BP Leek
Deze locatie is onderdeel van Vredewold

Waardering van Vredewold Wonen - Leek op 20 oktober 2020 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het vervelend dat er heel veel invalkrachten zijn. Er is amper vast personeel. Mijn moeder wordt daar erg onrustig van. Ik doe zelf de was van mijn moeder. Nu is er veel was kwijt doordat het personeel niet weet dat ik de was doe. De manier van schoonmaken wisselt maar is over het algemeen goed. Mijn moeder vind het eten absoluut niet lekker. Ze at het niet en viel heel erg af waardoor wij zelf voor eten moesten zorgen. Op een ouderwetse manier eten maken in plaats van kip piri piri. Mijn moeder snapt niet wat voor eten ze krijgt. Het personeel heeft het hartstikke druk. Ze doen hun best en kunnen niet meer dan dit. De tijd schiet er bij in en dat merk ik. Het personeel staat op tijd en alles moet snel. Het lijkt mij een idee om de mantelverzorgers bij elkaar te brengen. Zodat ik met anderen tips en adviezen kan bespreken en inzicht krijg hoe anderen hiermee omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vredewold Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.