Vredewold Wonen

Pulvertorenstraat 1 9351 BP Leek
Deze locatie is onderdeel van Vredewold

Waardering van Vredewold Wonen - Leek op 20 oktober 2020 Interview

Overige aandoeningen

Mijn vader vind het eten niet meer lekker sinds de keuken dicht is. Heel veel buitenlandse gerechten, terwijl mijn vader liever Hollandse pot eet. Mijn vader begrijpt vaak niet eens wat hij eet. Het bed van mijn vader wordt soms drie weken niet verschoond en hij doucht maar één keer in de week. Ook worden vaak de medicijnen vergeten. Ik snap dat dit wel eens voor kan komen door het wisselende personeel en de druk. De communicatie naar mijn vader toe is niet goed. Hij voelt zich niet gehoord en niet begrepen. Ik denk zelf dat mijn vader het niet door heeft dat ze het erg druk hebben. Mijn vader vindt ook dat de medewerkers veel op hun telefoon zitten. Hij snapt niet dat ze daar tijd voor hebben, maar geen tijd voor hem hebben om een praatje te maken. Ik denk dat dit ook aan de generatiekloof kan liggen. Het personeel is vriendelijk, maar hebben te weinig tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vredewold Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.