Waardering van Vrijwaard, locatie De Golfstroom - Den Helder op 2 mei 2018 interview

8.3

Het is een fijn huis met een prima verzorging. De medewerkers zijn betrokken en zeer oplettend. Ze kijken regelmatig of alles goed gaat en ze zijn netjes in de omgang. Ze drukken eerst op de bel en wachten tot we aangeven dat ze binnen kunnen komen. Er is personeel overgeplaatst naar andere huizen binnen de organisatie. Dat waren vertrouwde gezichten, die missen we wel. De medicatie ontvangen we op de rol en beheren het verder nog zelf. We zijn blij met het appartement. Het is groot genoeg voor ons samen. In de zomer zitten we fijn buiten op het balkon. Er zijn winkels in de buurt en in het huis is veel vertier. We zijn tevreden bewoners. Het enige aandachtspunt is het warme eten. De broodmaaltijden zijn prima en uitgebreid. Maar de warme hap is echt niet lekker. Een enkele keer is het wel goed. Het komt uit een centrale keuken en na het koken wordt het direct ingevroren. Dan wordt het hier snel ontdooit en verder bereid. Vooral het vlees is smakeloos en taai en soms droog. Geen mals lapje vlees maar een brok droog vlees of een sompige gehaktbal. Ook is er voor mensen met een dieet niet altijd de juiste voeding. Wat je besteld heb is er niet altijd. Nee, het eten is echt een onvoldoende. Dat is jammer want de rest is wel prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrijwaard, locatie De Golfstroom ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.