Waardering van Vrijwaard, locatie De Golfstroom - Den Helder op 2 mei 2018 interview

8.2

Ik was al bekend met deze instelling. Voorheen bezocht ik er wel eens een bekende van me op. Het voelt goed hier. Omdat er ook appartementen zijn van bewoners die nog weinig zorg nodig hebben maakt dat het hier levendig blijft. Er is hier altijd wel iets te doen. Zelf doe ik graag mee met gym en met rummicub. Mijn appartement is ruim genoeg. Ik heb er alles wat ik nodig heb. Met de medewerkers kan ik goed overweg. Op zijn tijd een praatje en een grapje. Ze hebben het ontzettend druk maar dat laten ze niet blijken. Als ik iets vraag nemen ze daar de tijd voor. Ik ben een alles eter dus heb ik geen problemen met het eten. Er is genoeg variatie. De controle op mijn gezondheid is prima. Omdat ik een blaasontsteking heb, ontvang ik nu antibiotica. Arts, apotheek, laboratorium zitten hier in het gebouw. Alles is hier prima geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrijwaard, locatie De Golfstroom ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.