Waardering van Vrijwaard, locatie Ten Anker - Den Helder op 26 oktober 2017

4.2

Heb hier twee maal een week gezeten  na doorverwijzing van ziekenhuis.Was niet de doelgroep ben net 50 en wil alles zelf doen.ondanks dat ik aangaf prive  belangrijk te vinden en wel aan zou geven als ik wat nodig had werd deur plat gelopen en stond iedereen zo in mijn kamer voor koffie oid  terwijl ik zelf koffie machine had en pakken koffie van huis kreeg.Nieuwe handdoeken moest ik wel om vragen vuil werd opgehaald maar geen nieuwe neergelegd.Kamer zeer ruim en netjes al was laatst net verbouwd en was er pas verlichting na twee dagen. Eten zag er goed uit maar niet mijn smaak maar daar kan ten anker niets aan doen en had magnetron dus dat zelf opgelost.Nogmaals ik was niet de doelgroep van huis dus geen echte klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrijwaard, locatie Ten Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.