Vrijwaard, locatie Ten Anker

Timorlaan 139 1782 DR Den Helder
Deze locatie is onderdeel van Stichting Vrijwaard

Waardering van Vrijwaard, locatie Ten Anker - Den Helder op 27 september 2020

Rugpijn

IK ben tussen dinsdag 11 augustus, en maandag 14 september tijdelijk opgenomen geweest in dit verzorgingshuis omdat ik was gevallen, en niet meer goed voor mijzelf kon zorgen. Ik ben 72 jaar, sinds 4½ jaar weduwnaar, ben alleenstaand, heb 1 dochter (40), een kleinzoon (4) en een kleindochter (bijna 3), doch die wonen in Hoorn. Ik ben goed verzorgd in "Ten Anker", en gelukkig weer zódanig hersteld dat ik - met wat extra Thuiszorg, en warme maaltijden van "Tafeltje Dekje" - na vijf weken weer fijn naar mijn eigen huis kon! Ik heb het er prima naar mijn zin gehad, kreeg voldoende aandacht en verzorging door uiterst vriendelijke medewerksters, waarvoor dank en waardering! Ik kan het iedereen die in een moeilijke thuissituatie is komen te verkeren, van harte aanbevelen om in genoemd verzorgingshuis - àl dàn niet tijdelijk - opgenomen te worden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrijwaard, locatie Ten Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.